close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
關於我的暗黑破壞神3序號
Mar 15th 2014, 21:53

我的序號在前年已經開通

已經一陣子沒玩了

可是現在要玩卻說我帳號不見了

是太久沒有登入的關係嗎?

現在我要再重新創帳號卻說我序號開通過不能申請

請問有辦法解決這問題嗎?

總不可能要我再買一次序號吧....

可以給我解決方法嗎?

最新版本的資料片也可以用之前序號玩嗎? 還是要另外購買?

最快能給我解決辦法的贈點20點唷^^

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ujijaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()