close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
2013 Ski and Snowboard gear is on sale now.

Get ready for Spring with new arrivals and wake gear. Shop today.
From our sponsors
Mega 6.3 root 失敗解決方法 (跪
May 4th 2014, 11:55

昨天利用
http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=568&t=3511461
這個方法刷機,結果失敗
因為當我刷完後手機記憶體全部消失,當然也無法執行supersu
現在送回原廠修,但是小姐跟我說因為刷過機原廠可能不會修
他們說要刷回原廠才能幫我修
所以我想請問以下幾個問題
1.假如要全部刷回原廠設定就等於本來沒刷機過嗎?
那要怎麼刷呢?網路上有人說直接用kies刷回去,可以提供辦法嗎?
若否,煩請提供其他辦法
2.假如最後真的不幸無法回復,要負大約多少維修費呢
p.s.刷機後無法開啟wifi

我知道這問題真的很困難,網路強者們能幫我這個問題
將奉上超過20點獎勵!!!!!!!!!!!!!
(意即在問題解決後還會發問然後將您直接設為最佳答案,麻煩各位了

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ujijaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()