close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[閒聊] 各位會不會有不找認識的人打就不想打的情況?
May 4th 2014, 15:20, by zxcvbn98k123 ( 鳴神月~ )

我是個剛開始打積分的新手,現在牌子還是藍的,但我沒有向上爬的動力,因為每次打輸,就有隊友開始嘴誰誰誰不會玩,然後開始人生攻擊逼我送他進審判系統
可是場場都這樣到底該怎麼辦?

打NG也這樣打積分也這樣,而且大家都說較高端的積分場不會這樣但我不覺得,ARAM地圖剛出,我跑去玩了幾場,有其中幾場都是玩家都積分1600↑ 可是全隊都嘴我一個,我知道自己是新手打不好,但真的有必要這樣嘴嗎?

我是沒人帶的,玩英雄聯盟是自己的意識,沒人請我來玩,我經過NG的洗禮爬到了三十等,但現在覺得越來越沒動力玩這東西,有時候同學會找我三四五排我才玩的下去,solo真的太痛苦

我也想過一進場馬上禁言全場,可是這是團隊遊戲,這樣做就本末倒置了

我只想要打贏不驕傲打輸不嘴砲的環境,但這願望大概無法實現

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ujijaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()