Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
[問題] Iphone6續約問題!!!!!
Dec 6th 2014, 22:01, by SeiliousKang

作者SeiliousKang (A_Kang)

看板MobileComm

標題[問題] Iphone6續約問題!!!!!

時間Sat Dec 6 22:01:50 2014

各位好 我先說明一下我手機的資訊 我目前是中華電信 學生專案591方案 然後到期日是2015/6/7 當初簽約時有順便購買手機 但因為我原手機已經殘廢不堪維修費爆貴 所以想說乾脆續約iphone6 以下是我的問題 1.iphone6真的有所謂的"半年之內約到期"免繳違約金的續約方案嗎?(我快到了) 我剛剛去了幾家中華電信門市,有些跟我說可以, 有些又跟我說,提早半年的話要馬繳違約金,要馬就是之後幾個月得方案以原價補回來 打了客服他卻跟我說壓根沒有什麼方案以原價補違約金的方法(WTF...) 是不是每家門市都不一樣阿...ˊˋ 小弟都得不到準確得解答.... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.34.24.29 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MobileComm/M.1417874512.A.59C.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ujijaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()