close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
尋找 戰鬥 奇幻 動漫
Mar 17th 2015, 10:06

少年類:

黑色五葉草(推薦)
辛巴達的冒險
青春X機關槍
我的英雄學院(推薦)
真實帳號Real AccoUnt(推薦)
servamp
暗殺教室
妖精尾巴ZERO
文豪野犬
My Animal(推薦)
Hi-Fi Cluster
波奇庫洛(推薦)

搞笑類:

美少年計畫
Darkness Blood(推薦)
我家的魔王是不會咬人的
今天變成馬
我叫坂本我最屌(推薦)
半田君傳說
小新戶與哥哥

其他類:

神之智慧UNKNOWN
食戟之靈
時鐘機關之星
王室教師海涅
亞爾斯藍戰記
惡的彼岸(前面幾話很難看、要有耐心)
魂石
學糾法庭
鬼哭
Hi-Fi Cluster
夜蜘蛛
神啊,我要抹殺你的存在
不能犯
邊緣行動
亞人
Re:Moster
洞穴偷窺殺人事件
煉獄之業
壁櫥裡的少年
失物旅館

參考資料: 自己

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ujijaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()