close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
LINE跟手機
Apr 13th 2014, 14:36

1:我的手機螢幕不能顯示了,但是可以打通電話= = 這樣的話維修費差不多是? 給原廠修跟通訊行修哪個比較便宜?? 我的型號是HTC Deside HD 用3年了
2:我的LINE忘記密碼了,這樣要怎麼開電腦版的?(因為我的手機壞掉也不能掃描行動條碼)
3:如果我要換新手機,請問15000以下的手機(不在意畫質)(16G)(不用網路)可以推薦我使用的?
4:我同學買新手機還是換新手機號碼就有免費6個月網路,那是甚麼方案?

請手機達人幫我解答,15點奉上!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ujijaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()