close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
The Magnetic Memory Method.

Learn and Memorize the Vocabulary of Any Language Using the Magnetic Memory Method.
From our sponsors
[閒聊] 紫融是不是只剩爛魚了?
Sep 4th 2014, 08:12, by asl09823 ( 整天想放假 )

小小抱怨一下
最近6次紫融狀況如下:
粉.粉.黃.荷.粉.粉
扯爆,6次有5次不能回收,回收率剩1/6
能紫融的魚快速從8條掉到剩3條
跟字面上的回收率60%也差太多了吧
既然皆無法回收,是逼我改行玩4藍嗎?反正都不能回收,玩4藍還比較划算
我絕對沒有撒謊騙人,不信你私訊跟我拿ID找客服要我最近6次紫融資料,絕對跟我說的100%吻合,我去客服抱怨,她也只會跟我說"運氣問題"
我承認我手黑,掃一掃最好的也只有粉海豚,超過90%都是沒什麼用途的"垃圾"
但是以前紫融都沒那麼扯,自從雙倍水晶第1天開始,我紫融一直都手黑
活動都過了3天仍未停止,我就想來抱怨了

我剛還氣到烤肉時差點把肉烤焦
難道就不能把粉七這種很難紫融的爛魚換成26元寶以上(為了避免選到紅蝌蚪)的魚嗎?(根據估算,荷花也有27元寶的價值

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ujijaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()