close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
粉刺真的很難清
Sep 5th 2014, 00:24

我以前工作常常要應酬,也經常熬夜很晚下班
我懷孕後胖了10公斤,因為工作關係和年紀因素
我的體重越來越高,用了數十種減肥方式效果都不太理想
我最後一次用的是去抽脂減肥
本來瘦了,但是不到1年我又胖回來了
我覺得非常的失望
我是個很懶得運動的人,減肥也很容易偷懶
毅力非常不夠,但是我看到我以前照片
真的很懷念以前的身材
現在的衣服幾乎尺寸都比較大
我一直很想瘦身實在是很沒信心
後來我在網路上看到部落格
認識一位朋友和他一起減重
搭配均衡營養和熱量控制方式瘦身
第一個月我就減了5公斤
我覺得很有信心,我持續努力認真配合
4個月我瘦了13公斤
我現在對我的腰圍和大腿很滿意
我可以穿上以前的衣服
穿上去的感覺真的很難相信
不但身邊朋友每次出去玩都是羨慕的眼光
而且看起來也年輕多了
不再像是一個擁腫的老女人
也許可以幫助更多認真的朋友減肥

網路部落格
http://blog.yam.com/horld

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ujijaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()