close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
怎麼變更Wi-Fi分享器的密碼?
Nov 29th 2014, 12:37

我家的電腦還是用xp的

然後每次要上網還要開那台 光世代伺服器

然後還要點開寬頻連線按連線

然後那個來幫我裝伺服器的人說

這台本身就有天線 可以開基地台

然後我開啟伺服器後 真的手機有搜尋到 【wi-fi-11x-xx】名稱

結果密碼是我媽的電話號碼,可是我有點想改其他的

但是不知道怎麼改....難道要打電話給中華電信 叫他幫我改嗎!?

請大大幫解

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ujijaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()