close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
我想豐唇 聽說可以打玻尿酸?
Jan 13th 2015, 11:10

豐唇可以打玻尿酸沒錯窩!!
還有哇其實我覺得豐唇剛剛好就好
我是不喜歡太厚的唇…
因為我們東方人的五官本來就比較精小
不太適合厚唇,比例會沒那麼美,雷醫師說要按照五官去做
我也不喜歡自己的嘴唇,所以後來我跑去美麗風尚診所做諮詢
也有跟醫生討論,依照我的五官比例做最適合我的唇型

醫生也是使用玻尿酸幫我豐唇
現在我很喜歡我的嘟嘟嘴,唇型美又很水嫩!
因為玻尿酸的飽水關係
我上個唇蜜整個嘴唇就很立體,脣形很漂亮
提醒一下,這間診所預約的人頗多的
提前預約比較好~

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ujijaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()