close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
住在一樓甘苦談
Apr 10th 2014, 01:14

我不喜歡一樓,但為了小孩學區及上學便利性,我搬家從原本的大廈七樓換到公寓一樓
一樓蚊子多,人車經過也很吵
一開門一開窗就是馬路,沒有隱私權,
最近我還發現,廁所的排水管居然會有尿騷味~
已經住一個多月了,我每天都很不開心。

目前,我發現唯一的好處是不用等電梯
另外就是不用附房租,因為是公公婆婆供的房(沒錯~我是啃老族、靠爸族)

昔孟母擇鄰居...為了孩子的學區,我真的生活的不快樂
有住一樓的好處可以跟我分享一下
幫助我洗腦讓日子快樂一點

你可以跟你家樓上的鄰居商量看看.......
免費或貼一點錢跟他們換房子

相信你家樓上的住戶 會很樂意跟你交換的

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ujijaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()