close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
Re: [求助] 好難過,想哭!!
Mar 25th 2014, 17:18, by tgrtg613

作者tgrtg613 (小琪)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 好難過,想哭!!

時間Tue Mar 25 17:18:31 2014

※ 引述《qwer2009 (心心)》之銘言: : 好難過,想哭!! : 和她分手一年多了,但還有聯絡,比好朋友好一點 : 但沒有復合 : 但這種餵毒式的相處,我快瘋了,哪天可能會想不開 : 我想曾經好幾次和她說放棄,但是她說我太自私,為什麼不陪她之類的 : 而為什麼急著一定要給答案 : 我總是說不過她 : 而我真的想放棄,我該直接表明放棄嗎 : 還是自己默默的離開就好 我以過來人的經驗 想要告訴你 分開是遲早要發生的 像以前我明知道一份感情撐不久 但我還是撐下去 結果受傷的還是自己 別人要走 根本不管你 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 180.205.76.53 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1395739114.A.10B.html

aoe743266:totally agree! 03/25 17:39

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ujijaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()