close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
>即時新聞-最新 
Free Bestselling eBooks

It's easy: sign up in under 10 seconds, tell us what kind of eBooks you love & we'll email you a list of deals every day - FREE! Join now!
From our sponsors
公佈周美青回信 名作家:青姐會原諒我
Mar 25th 2014, 10:56

作家陳玉慧昨晚臉書公開她寫給第一夫人周美青的信,要求周跟馬英九總統多溝通服貿爭議,且她之後又在臉書公佈周的回信,信中周美青力挺總統,提到政府要多跟人民溝通。陳今天又在臉書貼文表示,「青姊很快地回我的電郵。我之所以未告知她便直接把她的回信在臉書貼出來,因為我認為,她的回覆非常明智及誠懇,我相信她的說法,也希望更多人知悉,政府和學生溝通清楚是可能的,至少馬總統的妻子已對此事有所表達。我相信美青姊會原諒我這麼做」。

針對總統府今下午表示願意與佔領立法院的學生代表溝通,陳玉慧在文中也提到,見過馬總統但對他為人處事不熟悉,但我想他會也必須好好面對這從政以來最嚴峻考驗。我想他會也必須有誠意及有耐心,以及像美青姊那樣展現智慧。希望學生代表和馬總统心平氣和地坐下來溝通,我希望學生事件儘快和平結束!(陳郁仁/台北報導)

【更多新聞內容,都在《蘋果余艾苔》粉絲團】

作家陳玉慧昨公開她寫給第一夫人周美青的信。資料照片


【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ujijaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()