close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[心得] 大推黃連膏 消除腫痘
Aug 1st 2014, 23:15, by boncat826

作者boncat826 ()

看板BeautySalon

標題[心得] 大推黃連膏 消除腫痘

時間Fri Aug 1 23:15:03 2014

來美國之後因為壓力 水土不服的關係 臉頰 下巴 的腫痘困擾我很久 腫痘的恢復期都好長 等他消掉也要好長一段時間 思麗安就我而言對腫痘的幫助不大 但對我的紅痘疤依然很有效啦 後來 我請朋友幫我從台灣帶了一罐黃連膏 在康是美就買的到 我想其他藥妝店應該都有 我第一次使用也是半信半疑 因為他的味道跟質地就像是一般那種涼涼的痠痛藥膏 可是 他對我的腫痘真的很有效! 我通常是睡前保養完之後擦 有時候隔天起來你就會發現腫痘消了很多 兩三天之後 腫痘幾乎就會消失了 我現在只要發現臉上哪裡有迸出腫痘的跡象 我就會馬上塗上黃連膏 腫痘消下去之後就沒事啦~! 黃連膏小小的一罐可以用好久~ 對我的腫痘來說很有用 推薦給大家囉~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 71.235.204.137 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/BeautySalon/M.1406906106.A.8A0.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ujijaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()